Alicia Edelman expanderar - Subhan Kaki, ny franchisetagare på Södermalm/Gamla stan

Subhan Kaki kliver från och med den 1 juni 2024 in i en ny roll som franchisetagare på Alicia Edelman Södermalm/Gamla stan. Som en framstående och högpresterande fastighetsmäklare har Subhan gjort stora avtryck på Alicia Edelman såväl som i Stockholm. Med imponerande prestationer historiskt har Subhan snabbt blivit en erkänd mäklare inom branschen. Hans nya position som franchisetagare på Alicia Edelman Södermalm/Gamla stan är därmed ett naturligt steg i hans professionella karriär.

- När jag skulle starta franchise var Alicia Edelman det självklara valet för mig. Här är man är orädda, innovativa och fokus ligger på att förändra branschen. Steget som franchisetagare är resultatet av många års hårt arbete, engagemang och passion för mitt yrke. Att kunna forma min egen framtid här på Alicia Edelman är inte bara en ära utan också en stor utmaning som jag ser fram emot att ta mig an.

- Valet att bli franchisetagare på Södermalm/Gamla stan var givet för mig. Det är ett stort område med runt 4000 försäljningar per år, vilket skapar en tuff konkurrens. Detta är något som varje dag sporrar mig till att ta ny mark och leverera en service utöver våra kunders förväntningar, säger Subhan Kaki.

Företaget grundades 2018 i Stockholm av Sara Johansson, Fredrik Flodin och Marcus Ljungdahl. VD är Gisela Bruem Cedergren. Alicia Edelman är ett engagerat mäklarföretag som har stort fokus på kundrelationer och yrkets hantverk och erbjuder marknaden några av de mest framgångsrika mäklarna i Stockholm. Våren 2023 tog Alicia Edelman emot det prestigefyllda priset "Året mäklarkontor Sverige" på galan Guldhemmet, ett initiativ av Hemnet.

Subhan Kaki har under sin tid på Alicia Edelman visat prov på enastående kunskaper och skicklighet inom fastighetsmäkleribranschen. Han har inte bara byggt upp ett starkt rykte som en pålitlig och professionell mäklare, utan också utmärkt sig som en driven och engagerad partner inom företaget.

- Jag har över 15 års erfarenhet från ledarskap, både som säljare inom olika branscher och mina år som mäklare. Redan under mitt första helår som mäklare sålde jag över 100 objekt. När det kommer till förhandlingar har jag en lång erfarenhet inom flera olika branscher med komplexa affärer som jag rott i hamn. Genom att vara en trygg och vägledande mäklare, ser jag till att mina kunder får bäst betalt!

- Jag ser det som ett naturligt steg för mig att nu ta rollen som företagsledare. Mitt team på Alicia Edelman Södermalm/Gamla stan kan räkna med ett aktivt ledarskap som bygger på erfarenhet, tillit och mod. Jag vägleder och finns till hands, för att min personal ska lyckas med båda sina privata mål och sina jobbrelaterade mål. Laget för jaget!, säger Subhan Kaki.

Som franchisetagare kommer Subhan Kaki att ta ledningen över Alicia Edelman Södermalm/Gamla stan där han fortsätter att erbjuda högkvalitativa fastighetsmäklartjänster till kunderna i området. Hans expertis och dedikation till mäklaryrket gör honom till en idealisk chef för teamet på Södermalm/Gamla stan och hans närvaro kommer att stärka företagets position på marknaden ytterligare.

- För mig är förtroendefrågan och tryggheten lika viktig som ett riktigt högt slutpris. Här på Alicia Edelman värdesätter vi långsiktiga relationer där både köpare och säljare är nöjda. Samtidigt som ni kan förvänta er en mäklartjänst som levererar en förstklassig upplevelse från första kontakt och många år framgent. Välkommen till Södermalm/Gamla stan!, säger Subhan Kaki.

Gisela Bruem Cedergren, VD för Alicia Edelman Franchise;

- Vi är så glada över att det är just Subhan som blir vår franchisetagare på Södermalm/Gamla stan, med start nu i juni! Subhan har en gedigen erfarenhet från försäljning, bolagsdrift och ledarskap men det som var helt avgörande i vårt val var hans personlighet, värdegrund och trygghet. Han förmedlade från start ett otroligt lugn, något som idag uppskattas i det allmänna rummet bland kollegorna. Subhan sedan januari visat på en enorm kapacitet och unik leveransförmåga på mycket kort tid. Det kommer att bli spännande att följa och stödja Subhans framgångsresa. En stark profil inom företaget som även kommer att bidra till utvecklingen för Alicia Edelman som bolag, säger säger Gisela Bruem Cedergren, VD.

Alicia Edelman Fastighetsmäkleri

PRESSMEDDELANDE – 31 MAJ 2024

Årets Mäklarkontor Sverige

Hårt jobb och kompetenta medarbetare lönar sig. Våren 2023 tog Alicia Edelman emot utmärkelsen som Årets Mäklarkontor i Sverige. Här arbetar människor som delar synen på hur viktigt det är att motivera varandra, och att alltid sätta goda kundrelationer i första rummet.