Ny franchisetagare - Julia Larsson

Alicia Edelman fortsätter att expandera och stärker sin närvaro på Kungsholmen och Essingeöarna med Julia Larsson som franchisetagare för området. Med över fem års erfarenhet på Alicia Edelman har Julia inte bara etablerat sig som en av de mest framgångsrika mäklarna på Kungsholmen, utan är också en viktig del av företagets tillväxt och framgång.

Sara Johansson, delägare och grundare av Alicia Edelman:

- Vi är otroligt glada att Julia Larsson är franchisetagare för Alicia Edelman Kungsholmen/Essingeöarna! Hon var en av våra första mäklare och partners på företaget, och att hon nu tar detta steg är ett kvitto på att vi är på rätt väg. Julia har varit ett föredöme sedan start hos oss och hon anammade vårt koncept direkt. Hon är en viktig del av vårt varumärke och vi är stolta över att Julia vill göra den här resan tillsammans med Alicia Edelman i ryggen.

- Julia är ett av de starkast lysande namnen på Kungsholmen. Hon har förmågan att se alla människor och det är en viktig nyckel till hennes framgång. Julia säger ofta att hon lever sin mäklardröm och det syns verkligen på hennes utstrålning, passion och sprudlande glädje. Hon älskar det hon gör! Som franchisetagare kommer hon att vara en fantastisk ledare för sitt team på Kungsholmen/Essingeöarna, säger Sara Johansson.

Julia Larsson, franchisetagare för Alicia Edelman Kungsholmen/Essingeöarna
Marcus Ljungdahl, delägare och grundare av Alicia Edelman

Under sina år hos Alicia Edelman har Julia Larsson utmärkt sig genom sin noggrannhet, engagemang och förmåga att skapa långvariga kundrelationer. Hon har vunnit fina priser för sina försäljningar på Kungsholmen och fått utmärkelser som bland annat att vara en av de mest rekommenderade mäklarna i Stockholm. Med sitt driv är Julia en stark nyckelspelare i att sätta Alicia Edelman på kartan på Kungsholmen.

- Nu får jag äntligen chansen att starta franchise här på Alicia Edelman och jag ser verkligen fram emot att få bygga upp detta. Kungsholmen som område är det självklara valet för mig att starta franchise på. Det är här som jag har byggt upp min verksamhet och skapat relationer under fem års tid. Hit är alla välkomna och hos oss står människan i fokus i varje affär. För mig är det en ära att få följa mina kunder och vara med dem på sin bostadsresa, det ser jag som min och mitt teams livsviktiga uppgift, säger Julia Larsson.

Företaget grundades 2018 i Stockholm av Sara Johansson, Fredrik Flodin och Marcus Ljungdahl. VD är Gisela Bruem Cedergren. Alicia Edelman är ett engagerat mäklarföretag som har stort fokus på kundrelationer och yrkets hantverk och erbjuder marknaden några av de mest framgångsrika mäklarna i Stockholm. Våren 2023 tog Alicia Edelman emot det prestigefyllda priset "Året mäklarkontor Sverige" på galan Guldhemmet, ett initiativ av Hemnet.

- Jag har sålt hundratals lägenheter, kan processen och har varit med i alla olika typer av marknader. Mäklaryrket kan jag utan och innan och jag är väl förberedd för den nya rollen som franchisetagare. Jag ser fram emot att guida fler duktiga mäklare och dela med mig av mina erfarenheter och kunskaper. Som ledare kommer jag att vara där för mitt team, ta dem under mina vingar och stötta dem till 100%. Deras lycka är min lycka. Framgången ligger i att bygga ett starkt och välmående team som alltid stöttar och hejar på varandra. Min filosofi är att vi gör detta tillsammans!, säger Julia Larsson.

Med sitt nya franchiseansvar ser Julia Larsson fram emot att inte bara leda försäljningen i sitt område, utan även att coacha och utveckla ett starkt team av mäklare under Alicia Edelman-paraplyet.

- Vi är Alicia Edelman Kungsholmen/Essingeöarna med det stora hjärtat. Vi kommer att vara ett sammanhållet team som peppar varandra, har roligt tillsammans och gör allt för våra kunder. En Kungsholmenfamilj helt enkelt. Välkommen till Kungsholmen/Essingeöarna!, säger Julia Larsson.

Gisela Bruem Cedergren, VD för Alicia Edelman Franchise:

- Affärer bygger på tillitsfulla relationer och därför ser jag en ljus framtid för Julia som franchisetagare. Hon är mäklaren med det stora hjärtat som gör allt för sin kund och omgivning samt att hon har ett skarpt sinne för affärer. Vi är oerhört stolta över att hon nu är franchisetagare hos oss på Alicia Edelman!, säger Gisela Bruem Cedergren.

Alicia Edelman Fastighetsmäkleri

PRESSMEDDELANDE – 1 OKTOBER 2024

Årets Mäklarkontor Sverige

Hårt jobb och kompetenta medarbetare lönar sig. Våren 2023 tog Alicia Edelman emot utmärkelsen som Årets Mäklarkontor i Sverige. Här arbetar människor som delar synen på hur viktigt det är att motivera varandra, och att alltid sätta goda kundrelationer i första rummet.